Friday 21 February 2014

Keputusan Temuduga SPP

Hai,Assalamualaikum bloggers :)
Alhamdulillah, sekejap je dah masuk bulan Februari. Tak lama lagi nak masuk bulan Mac. Pastu tak lama lagi posting..maka kerja aku sebagai pengusaha ladang anggur terhebat akan berakhir..muehehehe.

But, the most happiest/wonderful part is...Alhamdulillah..I passed my SPP interview!


Di hari Jumaat yang barakah ni jugak, abang posmen mai hantar surat tawaran lantikan PPPS. Alhamdulillah syukur..Rasa manis ni Allah jelah yang tahu. Bagi aku ni lah hasil pengorbanan belajar 5 tahun setengah kat IPG..Dah rasa macam jadi konkrit dalam kepala ni. Lepasni tunggu posting la pulak..Lemahnya rasa nak tinggalkan ladang anggur ku hehehe.

Alhamdulillah. Ni hadiah untuk Mak & arwah Ayah.
Thanks untuk insan2 yang banyak mendoakan untuk kejayaan aku.



**Masa pantas berlalu, menjadikan aku terlupa perkara manis yang lalu.Masa yang pantas berlalu mengajar aku bahawa penting untuk sayangi diri sendiri dahulu sebelum lebih sayangkan diri orang lain**

No comments: